Nertherium
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení
Kancelař 8

 

 Kancelař

Goto down 
3 posters
AutorZpráva
GameAdmin
Jinchuuriki
Jinchuuriki



Mise : D 125 C 178 B 59 A 28 S 15
Zaměření : Rozdavaní banu
Ryu : 15168461500

Kancelař Empty
PříspěvekPředmět: Kancelař   Kancelař I_icon_minitime1/5/2012, 10:01

Malá kancelář, rozkládající se v polorozpadlém prvním patře. Na zeď zde bylo umístěno spousty prken, které mají zabednit díry a pukliny ve zdi, avšak není to příliš účinné. Na starém, zašlém stole se nachází hřebíky přibitá, otevřená kniha, do které "zákazníci" píší pohledávky, ve kterých shání lidi na nejrůznější špinavou práci. Na tomto místě se schází jen ti nejpodivnější nukenini, kteří mají na to, aby takové úkoly mohli splnit.

Kniha *citlivé* práce


Přepravcův dluh
Jeden z místních trhovců dodává zboží člověku, který pracuje jako vozka u povozů s kamením, které vozí z dolů v propasti Guringurobu. Když naposledy nakupoval zboží, tak obvinil prodejce, že ho nekvalitně ředí, a když se mu prodejce snažil dokázat opak, tak sebral zboží a utekl. Najděte ho, vemte zboží nebo adekvátní platbu (3000 ryu), které navraťte prodejci, ale předtím té svini dejte pořádně do těla, ať ví, s kým si nemá zahrávat. Pokud někdo získá zboží či peníze a neodevzdá je původnímu majiteli, tak ho čeká hodně špatný osud.
Odměna 600 ryu

Důvěrná zásilka
Místní prodejce "speciálních chemikálií" shání člověka, který doruči zásilku jeho zboží do jedné z vesnic. Přijít se ohlásit a vyzvednout balíček musíte na zdejší tržnici. Upozorňuji, že na misi mohou nastat problémy, protože jedna konkurenční skupina se usídlila v ledových horách a tak představují hrozbu napadení.
Odměna 1500 ryu

Návrat nahoru Goto down
Shichiro
Nukenin
Nukenin
Shichiro


Rank : Nukenin třídy C
Zaměření : Ninjutsu, Taijutsu, Genjutsu
Ryu : 2900

Kancelař Empty